بررسی و نقد آهنگ های ایرانی

ما در این وبلاگ سعی میکنیم تا بهترین آثار موسیقی را بررسی و نقد کنیم

بررسی و نقد آهنگ های ایرانی

ما در این وبلاگ سعی میکنیم تا بهترین آثار موسیقی را بررسی و نقد کنیم

آهنگ های جدید ایرانی، آهنگ های قدیمی و آثار منتشر شده هنرمندان داخل کشور را در این وبلاگ بررسی کرده و سعی میکنیم با معرفی بهترین‌ها پلی لیست شما را قوی کنیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کنسرت ها یکی از پرطرفدارترین و مهیج ترین سرگرمی های امروزه است که به لطف شیوع سراسری کرونا در جهان و همچنین کشور ما نزدیک به دو سال است که تعطیل شده اند و بسیاری از ما دلتنگ شور و هیجاپ جاری در کنسرت ها هستیم. اما اکنون با سرعت گرفت واکسیناسیون عمومی، بسیاری از شهرهای ایران از رنگ قرمز به نارنجی و زرد تغییر وضعیت داده‌ اند. سالن‌ های سینما و تئاتر باز شده و گالری‌ ها نیز درهای‌ شان را به روی علاقه‌ مندان گشوده‌ اند.

هرچند که در کلان شهرهای بزرگی همچون تهران هنوز کنسرت خوانندگان محبوب مردم برگزار نمی شود اما در جنوب ایران و جزیره ی زیبای کیش، کم کم کنسرت های کیش برگزار می شوند و هیجان و رنگ و بویی خاص به جزیره ی زیبایی ها بخشیده اند. در جزیره پرطرفدار و زیبای کیش اجرای کنسرت یکی از تفریحات رایج است. کنسرت های کیش هر ساله با شکوه بالایی در این جزیره برگزار می شود.
اگر شما هم پاییز را برای استراحت و سفر به کیش انتخاب کردید، حضور در کنسرت های کیش با اجرای خوانندگان محبوب کشور را از دست ندهید! به همین منظور در این مقاله  به معرفی کنسرت هال های کیش و تاریخ برگزاری کنسرت های آبان ماه خواهیم پرداخت، با ما در ادامه همراه باشید.

برگزاری کنسرت های لایو شرایط برگزاری کنسرت ها در کیش
کنسرت های کیش هر ساله به طور منظم در سالن های مختلفی از جمله سالن آبنمای خلیج فارس، تالار شهر، کنسرت هال بولینگ مریم و غیره برگزار می شد اما در چند سال اخیر و با شیوع جهانی ویروس کرونا این روند قدری تغییر پیدا کرد و بیشتر کنسرت های جزیره کیش را هم مشابه دیگر شهرهای ایران به تعطیلی کشانده است.

برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش از الی گشت اینجا کلیک کنید.

اما اکنون با واکسیناسیون سراسری و بازگشت تقریبی اوضاع و بهبود شرایط، کنسرت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به تعداد محدودی مجددا برگزار می شوند.

بنا به دستورالعمل‌ های بهداشتی برای کنسرت های کیش، سامانه‌ های فروش اینترنتی بلیت باید حداکثر پنجاه درصد از ظرفیت سالن‌ های برگزاری کنسرت های کیش را بلیت فروشی کنند.

علاوه‌ بر این موارد مراحل مختلف ضدعفونی به‌ صورت روزانه باید توسط تالارهای میزبان حداقل روزی یک بار به صورت مرتب انجام پذیرد. ضمن اینکه استفاده از دستگاه تب سنج در درب های ورودی سالن های کنسرت تماشاگران به سالن، در دقیق‌ ترین شکل ممکن باید انجام گیرد که این موضوع نیز به عهده سالن‌ دارها گذاشته شده است.

سالن های برگزاری کنسرت های کیش
برگزاری کنسرت های خوانندگان مختلف در کیش و شمار بالای برگزاری آنها در این جزیره زیبا سبب شده تعداد سالن های برگزاری کنسرت های کیش هم زیاد باشند. لذت موسیقی و اجرای کنسرت در کنار آب های نی خلیج فارس یک لذت تکرار ناپذیر است. در مناطق مختلفی از جزیره سالن های برگزاری کنسرت متفاوتی وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

برای رزرو بهترین هتل های کیش از الی گشت اینجا کلیک کنید.

کنسرت هال بولینگ مریم
سالن همایش مجموعه بولینگ مریم کیش اولین سالن کنسرت های کیش است که به آن می پردازیم. این سالن بزرگ  با مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰ متر مربع و با گنجایش ۱۲۰۰ نفر در مجموعه ورزشی تفریحی بولینگ مریم کیش قرار دارد.

مجموعه بولینگ مریم کیش بر اساس استانداردهای جهانی و بین المللی طراحی و ساخت شده است و در جنوب کشور و ساان کنسرت های کیش نمونه ای بی نظیر به شمار می رود.

اتاق فرمان سالن همایش و کنسرت مجموعه هال بولینگ مریم مجهز به سه سیستم صوتی حرفه ای و به روز دنیا برای برگزاری کنسرت و یک سیستم مجزا نیز برای همایش ها، جشن ها و سمینارها اختصاص یافته است.

از نظر سیستم نور و تصویر هم سالن همایش مجموعه هال بولینگ مریم کیش، استاندارد بوده و قابلیت ۴۰ متر پردازش تصویر را دارد. یکی دیگر از ویژگی های این سالن کنسرت های کیش، دارا بودن اتاق مهمان ویژه است که فضای هتلی مطلوبی به منظور استراحت “خواننده کنسرت” قبل از اجرا را پیش بینی کرده است.
کنسرت ها در کیش

سالن تالار شهر کیش
یکی دیگر از معروف ترین سالن کنسرت های کیش، سالن تالار شهر کیش است که دارای سابقه درخشانی در زمینه برگزاری کنسرت ها و نمایش ها می باشد و همچنین جز پر کار ترین سالن کنسرت های کیش هم به حساب می آید. گنجایش این سالن چیزی حدود بیش از ۳ هزار صندلی است که جزء بزرگترین و مجلل ترین سالن ها محسوب می شود. در گذشته بیشتر کنسرت ها در این سالن زیبا و بزرگ انجام می شد. در این سالن کنسرت های کیش تعداد زیادی از خواننده های معروف اجرا داشته اند. علاوه بر این جشن ها و قرعه کشی های شبانه، برنامه های مخصوص کودک و نوجوان و غیره نیز در این سالن اجرا می شود.

تالار پرشین کیش
سالن بعدی که در لیست سالن کنسرت های کیش می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، تالار پرشین کیش است.

این تالار یکی از پرکاربرد ترین تالار ها برای اجرای کنسرت در کیش است و از قدیمی ترین سالن های کنسرت های کیش محسوب می شود. ظرفیت این سالن ۱۵۰۰ نفر است و در دسته سالن های بزرگ کیش قرار می گیرد. از مزیت های این سالن این است که در نزدیکی پارک دلفین های کیش واقع شده و همین امر از جذابیت های آن به حساب می آید. اصلی ترین کنسرت ها ی کیش در این تالار انجام می شود چون امکانات ویژه و به روزی دارد و گردشگران زیادی در این تالار سالانه در کنسرت های این جزیره شرکت می کنند و لحظات خوبی را برای خود ثبت می کنند.

مجموعه آوای خلیج فارس
آخرین سالن کنسرت های کیش که به معرفی آن می پردازیم مجموعه آوای خلیج فارس است. در مجموعه ی آوای خلیج فارس، یک سالن کنسرت زیبا با ظرفیت بالای سه هزار نفر پذیرای دوستداران کنسرت های کیش است.

علاوه بر این سالن چند منظوره ۶۰۰ نفره، سالن سینما با گنجایش پذیرش ۲۰۰ نفر، سالن تئاتر ۵۰۰ نفره ، سالن VIP ، کارگاه دکور و لباس، اتاق های گریم، نمازخانه، رستوران، و فضاهای تجاری از جمله بخش های مختلف این مجموعه می باشد.
سالن تالار شهر کیشجالب است بدانید که، مجموعه آوای خلیج فارس به شکل ستاره دریایی ساخته شده است. برای طبیعی تر دیده شدن این ستاره دریایی در اطراف و فضای بیرونی این مجموعه، فضای سبز گسترده اطراف مجموعه است. آبنمای موزیکال بزرگ ترین آبنمای موزیکال کشور و خاورمیانه است. این آبنما در واقع به عنوان پس زمینه سالن کنسرت این مجموعه عمل می کند و لذت شرکت در کنسرت های کیش را دو چندان می کند. همین ویژگی است که شرکت در کنسرت های کیش در این سالن را خاص و متفاوت می کند. با توجه به اینکه این تالار سالن رو باز دارد در ایام کرونا هم پذیرای کنسرت های زیادی بوده و با رعایت پروتکل های بهداشتی در آن اجرا می شود.

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • مریم احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی